Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bunga Labuci Yang Menawan

  • Wednesday, June 29, 2011
  • Aina Creative Design
  • Labels: , ,
  • Salam,

    Perghhh, apa nak jadi la aku ni. blog asyik berhabuk je. Sorry la ye blog, aku sungguh bz sampai xde masa nak update blog.

    Baju kali ni aku nak tunjuk baju aku sendiri. Baju ni sebenarnya baju raya aku, tp biasalah sibuk dok manikkan baju orang, baju aku sendiri beraya tanpa manik...huhu...tapi selepas 2 tahun baju ni aku manikkan sbb nak pegi kenduri kawen kwn baik aku kat Taiping bulan 12 hari tu. akhirnya siaplah baju ni dengan maniknya..alhamdulillah..

    Yang ni aku guna sequin, manik dan akrilik stone. combination hijau dgn oren mcm cantik la pulak.

    So enjoy..


    0 comments: