Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kes Ragut

  • Thursday, December 25, 2008
  • Aina Creative Design
  • Anyway kali ni cerita xde kena mengena dgn manik or sulam2 business what so ever. Just nk lepas geram je sakit hati pada lelaki2 pemalas yg keje xmau tp tahu nk rampas hak org je..

    Emotional lak aku...yg sbnrnya handbag aku kena ragut..bila ek?Rasanya Khamis 11/12/08 jam 8.15 mlm.Masa tu on the way blk umah lps keje.Aku tumpang kete my office mate smpai jln besar.Then aku jln kaki masuk ke lorong ke kwsan kmpung aku tu..masa tu la ada 2 org jantan xguna naik motor sentap beg aku dr blkg..mslahnye aku mmg xdgr lgsg bunyi motor tu..Adik aku kata maybe mamat tu lepas minyak n biar je motor tu gerak pelan2 blkg aku.

    Aku pun apa lg jerit mintak tolong tp satu manusia pun xkeluar walaupun kat situ kwsan perumahan rumah lak dkt2..aku pun berlari gi umah abg angkat aku nasib baik kat tepi tu je..Meraung kat situ then barulah org kmpung semua keluar. Diorg xkuar sbbnye diorg ingat budak2 bergaduh.Cisss....diorg kejar dgn motor pun dah xguna..penyamun tu dah lari ikut lorong2 kecik ssh nk kejar siot..Maybe penagih kot..

    Geram2... Duit dlm 150, henfon, segala2 kunci, ic, atm kad, gmbr reno kesyganku pun sekali hilang semua..huhu..then abg angkat aku tu tepon parents aku n sama2 gi balai wat repot..tgh wat repot tu smpai lak sorg lg budak p'puan kena ragut gak dkt2 situ..Hmm...penyamun yg same ke? Tp aku xnmpk no plat sbb gelap n laju tp aku ingat motor lagenda kaler merah.

    Aku luckily xde apa2 tp lengan ni bengkak sikit la + lenguh2..Huhu..sedih2..tggu gaji baru blh beli henfon baru.Tp yg aku plg sedih segala kenangan msg2,gmbr yg ada dlm henfon tu..semua dah xde..

    Dear frens..tlg bg blk no fon korang...dah hilang la..

    Apa nk jd la dgn manusia zaman skrg?keje mls.Nk cpt senang mencurik..mmg aku xhalal smpai kiamat.

    0 comments: